Habibe-280328 Bebek hareketleri iyi ama sancilanma oluyor batma gibi erkek bebeğim karnımın alt tarafında normalmi bugün dışarda yürüdüm 2 saat falan gelirken de elimde poşet vardı 6 kilo falan zor geldim eve acıdı karnım dinlenince geçmişti şimdi tekrar aciyor
Kubrabsyg45 Habibe-280328 bende kendimi yorunca biraz fazla yürüyünce öyle oluyor. Oturup dinleniyorum.