SeherOzgul_54 ben bir kere beta verdim canım 399 çıktı geç döllenme olduğunu anladım 14 gün sonra 7 haftalıkken gittim sadece keseyi gördü açıklamada yapmadı 1 hafta sonra tekrar gel dedi 8 haftalıkken gittim kalp atışınıda bebeğide gördüm hamd olsun 6+4 olarakta değiştirdi ,Betan yüksek ama kaç haftalık olmuş oluyorsun canım