Didemcann Kızlar bu hastanede aynur erşahine tüp bebek yaptıran var mi aranızda deneyimlerinizi paylaşır mısınız
muziceanne_ Didemcann ben yaptırdım canım elhamdulillah bir oğlum var şuan yine tedaviye başlıyacam Rabbim nasip ederse
Gercekgulbahar Didemcann ben yaptirdim üçüncü denemede ikizlere hamileyim uyanılır zamlandıgı için kontrollere devlet hastanesine gidiyorum
minigiminannesi03 Didemcann hmm anladim ben iğne asamasindayim tüp bebekte transfer ne zaman yumurta toplama olacak onları p.tesi ogrencem
Gercekgulbahar Didemcann isteğe göre değil son ikitane kalmıştı benim onlar konuldu dondurulmuş larla ikiz konuldu