Ovgusss Prmhatce bende kaşıntı var ama kan tahlili yaptırdım herseyim normal çıktı ama bıktımmmmmm nerende kaşıntı olıyor daha çok
2022bebeki Prmhatce 32. haftada Şüphesi vardi ama çıkmadı sikayetlerim de azalmadi. Gebelik alerjisi teşhisi konuldu. Çok kötü olduğum zamanlarda alerji hapı,losyon kullanıyorum. Hala geçmiş değil maalesef 38+3 um
3cocuklu1annee Prmhatce bende de var canım bende kan verdim şükür çıkmadı ama bacaklarım kollarım karnım yara hep 😪
Prmhatce Ovgusss genel olarak akşam artıyor bacak kolla başladı vücuduma yayıldı ama yaygın bacak kol olarak devam ediyor
Bsrakaraboga Tekrarlatın testi sürekli farklı doktora gidin ablamda gebelik kolestazı varmış doktor ihmalinden bebegini kaybetti
Prmhatce Bsrakaraboga ayy Allah muhafaza Rabbim sabırlar versin kaçıncı haftada oldu bu olay doktor bana 37 ye kadar durabilirsin demişti de
Prmhatce 3cocuklu1annee Ne kötü biseymia gerçekten kasinmaktan hal olduk yara yok bende ama siz kaç haftaliksiniz
Prmhatce Ballisi533 Bugün çıktı normalde 0-10 aradı olmasi gerkeiyormus 15 çıktı bilginiz var mı doktoruma söyledim ama dönmedi bı turlu bugun
SiriusA Prmhatce alt ve ast değerleri de önemli. Benim alt ve ast düşük safra asiti 9,5 çıkmıştı vitaminleri bıraktım bir haftada 3,5 a düştü.
Ballisi533 Prmhatce yuksek evet ben ilk yatısımı 46 ile yaptım snraki degerlerım ise 38-59-17 idi bu yuzden bırakmıyor doktorum
Bsrakaraboga Prmhatce 40+3 de bebegi kaybettik doğuma gittiğimizde ama kolestazda sıkı takip edilip bebeği erken alıyorlarmış normalde bir kere test yapılıp negatif çıktıgında yok diye geçiştirilmemesi gerekir tekrarlanması gerekirmiş
3cocuklu1annee Prmhatce bende var valla yara yeni yeni geçiyor halada kaşıntı var ama tutuyorum zorlada olsa kendimi 36+2haftalığım
Prmhatce SiriusA vitamin içmiyorum ama kan ilacı içiyorum ona bişey demedi doktor hatta vitamine bile demedi de ben bıraktım
flzcebi Benimde gebelik kolestazından dolayı 3 gün önce sezeryana aldı. Çok fena birşey doğar doğmaz geçiyor kaşıntı hanımlar, değerlerde yavaş yavaş düşüyor birden düşmüyor