Çok şükür iyi gecti. Burda o kadar okudum. Devletteki perinatoloji 5 dk bakıyor 10 dk bakıyor diyenler oldu. Üzülmüştüm. Ozelede gitmeye maddi durumum el vermedi. 40 dk sürdü ama 5 dk hazirlik yat kalk tansiyon gibi. 35 dk sürdü. Herşeyine bakıldı. 19+4 günlük bebeğim. Boyu kilosunu sormadım ama kilosunu duydum 313 gram dendi ve iyidir heralde ☺️