DtYdiclk uncubozköydeki cbü araştırma hastanesinde yasemin hanımdı galiba doğal doğumcu. Bir ara çok araştırmıştım iyiymiş diye duymuştum. Hastanede zaten yeni yani çok eski değil. Tercih edilebilir diye düşünüyorum. Bir de merkez efendi hastanesi komple yenilendi ama doktorlarla ilgili bilgim yok malesef.