Hayırlı akşamlar yaa bugun sağlık ocağına kan verdim ve değerimin düşük olduğu söylenildi bu iki defadır aynı seyi söylüyorlar ilkinde gidip kendi dokturuma danıştım kan değerin normal dedi olabilir oynamalar ama okadar düşük degil demişti bugun sağlık ocağına anlatim siz gecen seferde değerin düşük dediniz ama doktor normal olduğunu söyledi dedim olurmu öyle şey sen bu değerle normal doğumda zorlanırsın kadın dogumcuya anlat ilac icmene ragmen duzelmiyor de falan anlamadım ufaktan bi tırstım niye böyle oldu ki değerlerim normal gözükmüyormuş 33 haftalık hamileyim ama geçen gittim bebek önde 35 olması lazm suan onlar hic birsey demiyor ne olucak nasil yapicam başına gelen var mi