Bir hafta önce bende senin durumundaydım canım 5+1 ultrasonda sadece kese göründü merak ettiğim için alttan da baktırdım bebişi yine göremedim doktor 10 gün sonra gel dedi ben dayanamadım bir hafta sonra gittim 6+2 de hem bebeğimi gördüm hemde kalp atışlarını dinledim hiç canını sıkma daha çok küçük kesesi bile görünmeyenler varmış o haftalarda