Birmelekbinsukurabbime Arkadaşlar 20+3 haftalık hamileyim bebeğimin haraketleri aşağıda hissediyorum sürekli rahmimde nadir göbek çevresinde oluyor ama. Çoğunluk aşağıda sizce bu durum normal mi
Tugba60 Birmelekbinsukurabbime Canım bende 22 haftalık hamileyim hep kasıklarda hissediyorum. Normal diyorlar ama sorucam bu ay doktoruma.
Birmelekbinsukurabbime Tugcesena bu haftalarda normsl mi bir an tuhafıma gitti bebek göbek deliği çevresinde olması gerekiyormus ama haraketleri göbek deliğinin altında
Tugcesena Birmelekbinsukurabbime evet canım evet doktorum söylemişti bana da bebek aşağıda biraz diye annem bana hamileyken bende öyleymişim mesela hareketleri hep vajinası tarafında hissedermiş annem göbeğinde değil. Tabi sen yine içinin rahat etmesi için doktoruna danış istersen 😍