Benim için uzun ve zor bir doğum süreci oldu ama sonunda minik kelebeğime kavuştum 🌈 Bileniniz vardır belki hergun doğurdum doğurucam diye bekliyordum ve ısrarla hiç bir belirti yoktu sonunda doktorum yatış verdi 41+2de sabah 9da yatışım yapıldı. suni sancıyla doğum başlatılacaktı çünkü sancim ve acilmam sıfırdı. 13 ocak 2023 saat 10:15de başlandı akşam 21:00a kadar suni sancı verildi fakat açılma sadece 1 cm oldu 🤷🏻♀️ araştırma hastanesi takipliydim isteğe göre sezeryan yapılmıyor maalesef nöbetçi doktorla konuştum belki kabul eder diye etmedi 23:00de suni sancıyı kesip sabaha kadar rahmin dinlenmesini sağlayacağız sabah tekrar suni sancı vereceğiz akşama kadar açılma olmazsa sezeryan yapabiliriz dedi resmen yıkıldım kendimi bedenen ve ruhen tükenmiş gibi hissediyordum ağlamaktan başım çatlayacak hale gelmişti 🤦🏻♀️ ebelerle konuştum çıkış isteyip başka hastaneye gitmeme izin verirler mi acaba dedim çünkü artık çıkıp özelde sezeryan doğum yapacaktım dr ile görüşeceğini takipli doktorumun kim olduğunu sordu sonra dr ile görüşmeye gitti ufak bir pembis yalanla sezeryana alındım 🙈 (nöbetçi doktora takipli olduğum doktorun akrabası olduğumu soyledik zorda olsa ikna ettik) 21:20de sezeryana alındım 21:41de bebeğim dünyaya merhaba dedi🫶🏼 çok güzel bir ekiple doğum yaptım sayelerinde asla panik olmadım hatta ney nasıl oldu anlamadım bile 😂😂 çok istedim normal doğum yapmayı tüm hamilelik döneminde kendimi ona hazirladim ama nasip değilmiş sezeryanda korktuğum kadar zor değilmiş ilk gece çok zor geçti ağrılar asla dinmeyecek sandim sürekli agladim ama ağrı kesici yapıldıktan sonra hafifledi♥️ şükür evimize geldik p.tesi günü şuan daha iyi hissediyorum kendimi tek başıma eğilip kalkıp bebeğimle ilgilenemiyorum ama her geçen gün daha iyiyiye gidiyoruz bu halimize de şükür 🫶🏼 darısı tum hamişlere herkese hayırlı kolay doğum nasip etsin 🧿