Semilk05 yaşadığım ıcın paylaşmak ıstedım ,muhakkak tembıhleyın ,bırde usulu nasıl bılıyorsunuz bılmıyorum ama dar bır kapta açılmıyor bır 5 lıtrelık su şisesini kesıp ona koymustuk rahat acılsın diye,bırde bır suru dua okudular ıcıne tam bılmıyorum ıcerıgını suyundan bır yudum ıcmıstım