Anonimmm95 doğuma 7-8 hafta kala sahiplendik kedimi. Scottish fold oğlum. 29 Aralık’ta geldi, 6 Şubat’ta oğlum doğdu. İkisi şu an çok iyiler. Saçını yalar, oynar. Oğlum da ayyy diyerek üstüne yatar. Birbirlerini kovalarlar koltuk arkasında. Arada kıskançlıktan tabi yenidoğan dönemi üstüne yatmaya çalışıyordu dikkat ediyordum. Kızgınlık döneminde beşiğine birkac döşeğine, oyun çadırına çişini yaptı. Benim için çok sorun değil ama.
Hastaneden eve geldiğimde oğlum gel öpeyim çok özledim seni dedim diye eşimin halası senin oğlun burda at artık kediyi dedi. Yaşlı diye ses etmedim. Sonradan eşime dedim bak kedi hakkında durup durup birşey demesinler yaşlı başlı demem terslerim birini dedim. Benim evimdekinden kime ne dedim filan.. kaynana da laf deyip duruyrodu sonra karışmaz oldular