Arkadaşlarrr bana yardım edin :) 2 hafta sonra cinsiyetimiz netleşecek ve ben anı kalması için öyle evde eşim arkadaşlarım balon patlatmak istiyorum öyle bi iki süsleriz duvarı falan işte heves ettim :)) ama ne giyeceğimi bilmiyorum trendyolda Şu meşhur hırkamı takım elbise var ya :) onun mavisini alsam sizce saçma mı olur ? Yani mavi giysem ne olurki:) hangi renk giycemmm beyaz istemiyomm:( böyle önerebilirsiniz güzel triko tarzı elbiseler var mıdır bana bir akıl verin :)