glnrmom Merhaba 10+3 günlük hamileyim ama 5 aylık gibi göbeğim büyüdü kendimi hep çok şişkin hissediyorum normal midir
Likayolcusu glnrmom 14+4 ikiz gebeyim küçük bi göbeğim var dar giyindiğimde çok belli ama salaş giyinince hiç belli değil 🥰
glnrmom nur34_ evet forumda okudum ödem oluyormuş tuzlu yemeyin diyor da midem bulmadığı için bol tuzlu yiyordum ben de 🥲
poyrazvearya glnrmom 6 7 aylıkta tam anlamıyla hamile gibi gözüküyor yani benim 28 den sonra diyebilirim diğer türlü kıyafetin altından belli olmuyordu
denizarenmom mmiraclee 😂😂 valla benim yeni çıktı 2 haftadır falan, gecen doktorun onunde kadina 7 aylik olduguma inandiramadim montumu actim inandi 😂
Smya glnrmom normal o şişkinlik hissi giderek artıyor sana söyleyeyim benim de 19. 20 oralar belli olmaya başladı ufak ufak, herkesin farklı tabi. Geçen hastaye gittiğimizde eşim diyor ki bunlara bakınca sen hamile değil gibisin diyor 😅.
Smya glnrmom kabullenince biraz rahatlıyorsun, ben son ayımda kabullendim😅 ondan sonra da çatlaklarım oluşmaya başladı.