Nazlican46 telaşlanmayın lütfen Allahın izniyle bir şey olmaz. Bende 34+6 bugün ikizlere gebeyim. Geçtigimiz hafta bende çatı muayenesi oldum, sürüntü test flnda yapıldı. 2 gün kanamam olmustu. Evet ilk insan korkuyor bir şey mi oldu diye ama genelde muayene sonrası olabiliyormuş. Afedersiniz ama İlk gün 4-5 ped değiştirdim 2. Gün sadece 1 tane değiştirdim ve sonra durdu kanamam şükür bir şey olmadı.