Merhaba arkadaşlar bugün bedelli askerlik yerleri açıklandı. 31 Mayıs gidiş. Benim doğum da haziran ilk haftaları gözüküyor yani eşim yanımda olamayacak. Bedellide doğum yapan eş için 10 gün izin veriliyormuş böyle bir şey yaşayan bilgisi olan var mı ne yapabiliriz? Erteleyebilir miyiz ya da izin olursa hangi prosedür gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi?