Tüp bebek gebesiyim 17+5 ikiz 5.transferim tuttu 2 negatif bir dış gebelik bir düşük var belirtiler neydi dersek hepsinde aynıydı aslında kasik ağrıları bacak ağrıları düsukte ve bu transferimde değişik olarak üşüme vardı kaşık kramplarim çok yoğun oldu ve midem bulandi bu en son transferimde 8.gunden beri oda betanin çok yüksek olmasından dolayı imiş