Humus DilekAkkayaYksel bana 26 haftaliktan beri oluyor. Suan doguma dort gunum kaldi hala oluyor. Yolda yururken de oluyordu. Sanki biri igneligi aliyo batiriyo assagi kismimdan iceri dogru. yuz ifadem degisiyordu. doktorum normal derdi hep.
Aysehatun DilekAkkayaYksel son zamanlarda oluyor normal dedi doktor bende 38+4 haftalık hamileyim bende de iki haftadır filan var bebeğin baş aşağı pozisyonda ise ondandır bide benimde bas asagi
DilekAkkayaYksel Serii ve cok hareketli canm seninde mi ole igne batiriyo cekiyo sanki acaba dogum mu yakinki annem uzakta bilet bakicaz ona gore tedirginim🙈
DilekAkkayaYksel Humus dogumun yaklastiginin habercisi mi acaba die korkuyorum bende bugun basladi ilk defa bende de cunku
ZeyooZ DilekAkkayaYksel hep olan şeyler merak etme. Olur olmadık yerlerde bıçaklar giriyo yerimden zıplatıyo. Baskılar çok fena artık
Serii DilekAkkayaYksel evet çok hareketli zaten bu haftalarda doğum beklenir gelmesi sürpriz olmaz 🤗 annenizin vakti varsa gelsin şimdiden yanınıza ama doğum habercisi değildir bu batmalar 😘
ZeyooZ DilekAkkayaYksel geç bile kalmış 😌 ben de 37deyim üç hafta önce falan başladı doktora sordum normalmiş
DilekAkkayaYksel ZeyooZ ins oledir erken gelmesinde en azindan annemi beklesin kizim🙏🏻🙈bi dokuz gun kadar
Aysehatun DilekAkkayaYksel anladım canım hepimiz için hayırlısi olsun saglikla sihhatle gelsin bebisler insallah son zamanlar zor ve gecmek bilmiyor