Ytrorman Bende kocaeline yeni yerleştim . Hospıtal park darıca şubesine Melek Uzun hanıma gidiyorum memnunum fiyatı da çok uçuk değil bizim iş yerinden indirimli haliyle 360 tl olması lazım . 18-3 günlükte gebeyim :)
Pentate Ytrorman 360 muayne cok iyi tabi umarım doğumuna kadar maddi olarak zorlanmadan tamamlarsın her gün başka bir eşkın ülkede😂
Mervealya188 Kızlar çayırova da oturuyorm burda hangi devlet hastanesi detsylı ultrason yapıyor yaptıran varmı
Pentate Limonzeytin valla ben aydından geldim 15 aylık bebişim var orda özelde oldu Doğum 3500 verdim o zaman gelmeden önce fiyat aldım 10 dediler muayene 450 olmuştu ay buraya bir geldim şok fiyatlar birde oraya göre 5 katı hastane var ama fiyatlar yukarı doğru yarışıyor
Limonzeytin Pentate valla bizim buralar evet pahalı malesef ben doğmdan snra özelde doktora bıle gitmiyorum kızımıda kendımide götürmedim fiyatlar uçuk çok
Sumeyyenur01 Merhaba bende bahar hocaya gidiyorum konak hastanesinde bahar hocada çok iyi başka giden var mı acaba bahar hocaya
Pentate Limonzeytin bende kıyamadım paralarıma ne yalan söyliyim üniversite de doğuma karar verdim doğum parasıylada yüzümü gözümü düzeltecem😂😂
babylokum Gamzecelikk merhaba ben özel sigortalı olduğum için doğum ücretim yok muayenelere de 15₺ veriyorum. Fakat muayene ücretinin 870₺ civarlarında olduğunu duymuştum