Akdemi hastanesini önermiyorum . boşuna sezeryana yönlendirdiler 40.haftamda bebeğin suyu bitmiş sezeryana alalım dendi takip etmek yerine. Yurt dışında 42.haftada sezeryana alınıyor bebekte problem yoksa . Marmara hastanesi Leyla hanıma acilen gittik danışmak için. Bize her şeyi güzelce açıkladı ve söylenen gibi bir durum olmadığını öğrendik maalesef akademi hastanesi çok güven kırdı . Etrafımdan duyduğum kadarıyla Konak hastanesi Erkan bey çok öneriliyor ancak çoook yoğun .
Acıbadem İzzet bey çok babacan ve iyi bir doktor.
Marmara hastanesi Leyla hanım yine çok memnun kalınan bir doktor.