Seri42 Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim ağzımın içinin aciligindan hiç bı şeyden tat alamıyorum su bile içemiyorum yediğim herşey acı tat bırakıyor az da olsa hafifletmek mümkün mü bunu bı fikriniz varmk
Yk6321 Ayy zehir gibi bişey bu sadece bunlada kalmiyordu. Midemi kemiren onlarca canavarlar. Bulantı kusma ayy ne kötüydü cok şükür 14. Haftada gun gün azaldı geçicek sabır
Nmt01- Valla 14.haftam aynı durumdayım hem kusma hem o acı tat beni maf ediyor ama kırmızı elma yiyorum arada o iyi geliyor
Seri42 Evelina95 tiksindim ztn hafif şeyler yiyorum ama yinede oluyor heleki sabahları uykudan kalktigimda
Canan_bgrck Seri42 bende öyle kusmam geliyor bir yudum sudan zaten sürekli kusuyorum zaten hastanelerde geçiyor günler