Momtheangel Kızlar selam 13+3 hamileyim aşırı öksürüyorum bugün başladı. Her yerim dökülüyor acıyor 😔 ama öksürük beni mahvetti ıhlamur yaptım şimdi acaba bitkisel doğal şurup içebiliyr muyuz 🤦🏻♀️
Hacerhrmnkya42_ Momtheangel kuru dut çayını demle iç canım inşallah faydasını görürsün 3 günde kesti sabah akşam birer bardak içtim doktorumun onayıyla kullandım sorun olmaz dedi sende sor egerki sorun olmuycaksa hemen ilk işin alıp demleyip içmek olsun geçmiş olsun
Vildantas Momtheangel tereyağı ve pekmezi ısıtıp ic boğazını yumuşatır öksürüğü hafifletir 5 haftalık gebeyken süründüm pekmezle ayağa kalktım
Royane Bende ayni durumdayim oksuruk ates qrip hepsi var doktorda ilac yazmiyor 5gundu atesim var her sey denedim evde gecmiyor ayni kaldi Cok korkuyorum bebeye bi sey olur diye
Momtheangel Hacerhrmnkya42_ sağol cnm acile gittikte antibiyotik yazdıı doktorum da kullanabilirsin dedi😔