Ya belki inanmayacaksın ama teyzemin dişinde benzer bi sorun vardı sülük yapıştırdı bi doktor. ( doktor olması önemli herkese güvenilmez aynı sülüğü herkese kullanan manyaklar var) üç seansta falan temizlenmişti gibi hatırlıyorum. Üstelik baya da kötüydü yani. Bilemedim