Çok geçmiş olsun . Ben çocukluğumdan beri uğraşmışımdır dişlerimle ve sadece kekik suyuyla gargara yapmak beni rahatlatıyordu iltihabı söküyordu. Bi su bardağına iki yemek kaşığı dolusu kekik koyup kaynatıyordum sonra süzüp ılınınca bir yudum ağzıma alıp ağrıyan dişimin etrafında dolandırıyordum suyu sonra çıkarıyordum. İnşallah belki size de şifa olur