annesivekuzusu sabah erkenden gidin 8 gibi bakıyorlar diye biliyorum evet bende orda doğum yapcam kısmet olursa benide bugün için çağırdı doktor danışmaya sorduğumda 10 gün içinde 1 kere randevusuz muayene hakkınız var dedi bende pazartesiyi tercih ettim 39+2 oluyorum o zamana çünkü yine 3 gün sonra çağıracak biliyorum