Herkese meraba 2 ay kadar doğum kontrol hapı kullandım beni bilenler bilir bu ay tamamen bıraktık ilacı şimdi günleri değerlendiriyorum fakat sizlere birşey danışmak istiyorum ovülasyon testlerim genelde hep silik çıktı ama ben yinede değerlendiriyorum birde akıntım oluyor kahvemsi renkte normalmidir yoksa çokmu kafama takıyorum bu bebek meselesini bilmiyorum doğum kontrol hapını doktor önermişti pcostan dolayı şimdi bu ay eğer birşey olmazsa tekrar kontrole gidicem