Ben iğne olmaya, kan vermeye bile korkuyodum. İlk defa nikah işlemleri için kan verdim düşünün 😃 ama normal doğum yaptım. İyi ki de normal yapmışım diyorum. Doğumdan çıktım, odaya gelip saçımı makyajımı yaptım. Bebeğimle hep kendim ilgilendim. Allah öyle bir güç veriyor ki bir şekilde başa çıkabiliyosunuz sancıyla. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏