Duygu23 Arkadaşlar bebeğim 2 aydır çok hareketsiz sizce üzüntü etkilermi hareketsizlige bugün kalbini ve doktor ellerini ayaklarını goremedi 21 haftadayım
Rumeyysaaanur Duygu23 annem bana gebeyken eli ayağı yok demişler elim de ayağımda var çok şükür böyle şeyleri düşünüp daha çok strese girmeyin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Aynenkanka Duygu23 başka bir doktora daha görünün hemen 28. Haftaya kadar bebek hareketleri düzensiz olurmuş takip kafa karıştırır demişti bana doktorum.