Htc000 şöyle söyliyim benim 35+6da ilk nst de düzenli sancım çıktı ta ki bu güne kadar. Bugünde çok sık sancı görüldü ama hiç açıklık yok. Zaten ben nst deki doktoru şaşırtan bu sancıyı hissetmedim. Şimdiyse hapı koyalı 3buçuk saat oldu ve kasıklarım batıyor hiç böyle olmamıştı. Yoruldum hastanede işim uzun sürdü acaba ondan mı yoksa birşeyler mi başlıyor emin değilim