Eveeet sevgili hamişler, 27+5 olduk bugün Dr kontrolü vardı ( devlete gidiyorum ) yaklaşık 1 kg olmuş dedi. Uleynnn ben 1.5 falan bekliyordum heee 😂 kaşar, muz, kivi, ceviz hunharca yemiştim çünkü. Hiç bir etkisini görmedik 👎 diğer çocuklarımın kilosunu sordu 2800-3300 gayet normal dedi yani çokta büyük bişeyler çıkartamadığımı anlamış olmalı 😄 Diyeceğim şu ki çok şükür sağlıklı her şey de yolunda kiloları kafanıza takmayın, ilk çocuğum 2800 doğmuştu 40 dan sonra bir serpilmişti inanamamıştım 🙈 strese girmeye gerek yok bazen yapısal minnoş şeyler olabiliyor yoksa bende tombul bir bebüş sevmek isterdim 😍 1 ay sonra kontrol var yine yazar sizi darlarım merak etmeyin 😂😂