Suiii Haftadan sonra başlayan idrar yolu enfeksiyonum asla geçmedi bol bol su içmeme rağmen daha yok yüksek çıkıyordu her hafta hastanelerde yapıyordum . Antibiyotik kullanmaktan bebeğim kilo alamıyordu doktorum artık 38. Haftada seseryanla doğum yapalım dedi. Ve o gün geldii üzerimde acayil sinir stres vardı herkesin anlattığı sezeryan hikayeleri beni bilinmemezliğe getirdi. Ameliyathaneye girerken öyle bir heyecan olamaz epidüral yapıldıı belden aşğı uyuştırıldu vee başkadı burada hikayem 1 saatlik süren ameliyat bana 15 dk geldii ve bebeğimii gördüğüm o an asla tarifi yok 🥹 ameliyat bittiğinde gülerek çıktımm bebdğim 2950 ydi hastaneden çıkarken 2750 🙂 15 günde 4 kiloyu buldu .hastanede 1 gün yattım hemen ayaklandımm 🙃 aslaaa ama aslaaa sezeryan olmaa diyenleri dinlemeyiiin eve grdiğimdd ilk 1 hafta eğilip kalkarken zorlandım onın haricindee 10. Gün ailelerimi evlerine gönderip çekirdek ailemle başladı hikatemiz😇