1garipanne
Ben tüp bebek gebesiydim. Bı düşük bı de kürtaj yaşadım. Kürtaj da Rahmime zarar vermemek için kazımadı. Koyu lekelenmelerim var her gün 2 haftadır peceteye gelecek şekilde… Bana normal demişti içindeki parça adet gibi inecek dedi. Kontrollerim var hala yarın da gidicem eğer hepsi inmemiş olursa ilaç verecek bakalım… Ama özele gidiyorsanız hastaneyi arayıp asistanına söyleyin doktora iletsim size dönüş sağlasın… Rabbim tekrarını da yaşatmasın… Korkma hiçbir şeyden de yaşın gecmeden gebe kal kucağına al psikolojin ne olursa olsun… Evlat sahibi olamamak gün geçtikçe daha çok bozduruyor kafayı. Sağlıkla versin de sağlıklı olmayacaksa bir şekilde rabbim yine benden alsın de güzel dile çok şükür de ne olursa olsun Rabbime bırak dusunmemezlik etme. Benim her günüm ağlama ile geçiyor anne olamamak duygusu maddi sıkıntılar tekrar deneyememek ağır geliyor