İyi aksamlar ikinci doğumum ilki sezeryan oldu basaksehir cam sakura sehir hastanesinde
Simdi yine oraya gidiyorum 33.haftamdayim sezeryan için tarihmi veriyorlar yoksa sancıyımi bekle diyolar randevu düşüremiyorum o yüzden alamadım ama bilenler varsa yardımcı olabilirmi