Herkese hayırlı akşamlar ☺️
Doktor ve hastane arayışına girdim, 28. Haftadayım ve doktor doktor gezip vakit kaybetmek istemiyorum.
Bir arkadaşım bu hastaneyi ve gittiği meltem hanımı çok övdü.
Gidip memnun kalan var mı acaba? Pek bilindik bir hastane değil herhalde inşaAllah giden birilerini bulabilirim