Gebeyimbengebe Ilk dogum sezeryan 2.dogum sezeryan 2 hafta önde gidiyoe diye subat 20sine gün verdi.40 hafta tamamlanmiyormu acaba? Kendi haftasi mart 3 doluyo?bilgisi olan anneler Yardimci olurmusunuz
Ellove 38 haftada alıcam dedi bebeği. Organlarinin gelisimi 38. Haftada tamamlaniyor kilo eksigide yoksa tamamdir benim icin alıcam demişti. Sizin 36da mı alıcakmiş tam anlayamadim da