Rege21 Arkadaşlar herkese merhaba . Yarın sezaryen doğuma giriyorum bebiş ters olduğu için. Lütfen benim için dua eder misiniz 🤲🏻 Bir de şunu yap iyi gelir dediğiniz şeyler tavsiyeler var mı? Şimdiden teşekkürler ❤️
mzyynkbra Rege21 bende 37 haftalığım benimde yan 3 aydır . Cuma kontrol var bakalım rabbim yardımcın olsun yarın bebişeee kavuşuyorsunnnn inşallah 🥰🥰🥰🥰