Kuzenim yaşadı 31 haftalikken hiçbir belirti yoktu sadece bebeginin gelişimi 2 hafta geridendi. Onun dışında bir anda tansiyonu yükseldi ve yüzü eli sismeye basladi. Tansiyonu hiçbir sekilde düsmeyince acil doktora götürdük orda ögrendik hemen sezeryanla bebegi aldılar. Şuan annede bebekte çok iyi insallah oyle birsey yoktur❤️