Bende yurt dışında yaşıyorum ikizlerime hamileyim ve rahim kısalığım var . 2 hafta önce 27 mm iken bugün 20mm ye düşmüş yine :( burada doktorlar çok çok acil durumda olmadan serklajı riskli buluyor ve yapmıyorlar . Bugün ciğer geliştirici vuruldu yarında olucam umarım bebeklerim 36-37 haftaları görürüz 😞