Merhabalar bende detaylıda 2 böbregindede genisleme olduğunu ögrendim kizımın. Normal mi bilmiyorum ama daha önce farklı bir hastaneye gidiyordum. Orda bebek yogun bakim unitesi yoktu. Doktorum daha kapsamli bir hastaneye gitmemi söyledi. Hastanemi doktorumu degistirdim. Her ihtimale karşi bebek yogun bakım unitesi olan bir hastaneyi tercih ettim. Insallah bir sorun yaşamayiz :(