Kubraa033 33 haftalık ikiz hamişler nasıl gidiyor bügün kontrolde doktor ciğer geliştirici verdi 4 doz bebeğimn birinin suyu azalmış tedbir amaçlı vurulduk sizlerde durum nasıl
Likayolcusu Kubraa033 bizde görürmüyüz o zmaanları günlük hayatınız nasıl geçiyor çok mu zor yürüyüş ev işi yapmak ? Biz daha 14. Haftadayız 🥰
nez10 Kubraa033 bizde 33 sayılırız bugun 32+2 25te 2doz vurmuslar pazartesi kontrolümüz var işte bakalım 2doz daha vurulcaz ama cok ağırım doğurmak istiyorum ama erken cok çekim var
Kubraa033 Likayolcusu valla canm buralar yorgunluk havası 😆 eğilsem yürüsem nefes nefese kalıyorum çoook çabuk yoruluyorm gelirsin korkma insAllh bend ediyordum 30 görmem belki diye çok şükür 33 olduk yol yorucu ama eminim sonu çok güzeldir
-Nazlican35- Likayolcusu bnde tam 15 haftayım kasıklarım agrıyor ev işi yapamıom eğilmek uzanmak yasak cinsiyet hala bellı değil bulantı fan 11 kg verdım bulantı bişey yememe ızın vermıo sagolsun
Kubraa033 nez10 bende inanki doktorum bile bugün biliyorm hayatının en zor günlerini yaşıyorsun ama az daha sabret diye moral verdi bende diyorum doğurayım artık diye sonra diyorum küvezde olacağıma karnımda olsunlar öyle moral veriyorum kendime az daha sabır canm
Kubraa033 sutlaacc hayır afyondayım özel hastanede kontrollere gidiyorum doğuma Eskişehire gitmeyi düşünüyorum gün almaya gideceğim en kısa zamanda
Kmelikem1 Kubraa033 bende 33. Haftamdayim çok zor geçiyor gibi, bugünde hafif bir bel ağrım var insan hemen acaba dogummu diye korkuyor 😏 henüz hiç ciğer geliştirici olmadım. Cuma akşamı kontrole gideceğim bakalım inşallah herşey yolundadır.
Kubraa033 Kmelikem1 benm bügün doktor demeseydi ben teklif etmeyi düşünüyordum canm bebeğin suyu azalmış diyince direk ciğer geliştirici yapalım dedi ani doğum olursa ciğer geliştirici ile ciğerleri desteklenmiş olur en azından aynen oturup kalkmak bile ağır geliyor artık bedenime
Kmelikem1 Kubraa033 bende cuma günü soyleyeyim diyorum. Geçen cumartesi gittim öncelikli olarak iki hafta daha dayanmalari ilk hedefimiz gibi konuştu. İnsallah şöyle subat 10-15 goruruz
Kubraa033 Kmelikem1 o kdar dayanabilir miyim bilmiyorum az önce uyuyordum sancıma karın sertleşmesine uyandım halende çekiyorum
Likayolcusu -Nazlican35- eğilmek uzanmak neden yasak anlamadım ben tüm işlerimi yine yapıyorum ama çabuk yoruluyorum dinlene dinlene yapabiliyorum bi de kızıM var zaten uzanmak çok mümkün değil
-Nazlican35- Likayolcusu bnım düşük riskin çok yükselti o yüzden bi şey almak için uzanmak egılmek vc harici kalkmak yasaktı bna bnde öyle çok yoruluyorum merdiven çıkıyorum sankı dünya sırtımda gibi
Kubraa033 Kader987 hay maşAalh ne zmn doğum gün felan aldınız mı bana 36 için doğuma alırım dedi bi kontrol sonrası gün verir artık diye düşünüyorum
Kmelikem1 Kubraa033 bende de oluyor canım çok zor. Bugün acayip bir bel ağrısı var bende de. Gittiği yere kadar Allah büyük. İnşallah kuveze girmeden evlatlarimizla eve gelmek nasip olur.