Seda54 Tugba3434 hiç başıma gelmedi canım ama batma gibi mi oluyor yoksa ağrı koluna doğru iniyor mu ağrı canım
bnkmmki Tugba3434 ben ağladığımı bılıyorum acısından bır yandan bıryana dönemezdım korkma gececek ıkı üç haftaya😊yaşadıgım en zor sey oydu
B-P-R Tugba3434 bende 9+3 Haftaligim Vee Göğüs Ağrısıni Hla Çekiyorum Çok normal bunda Bişey yokki 😂😂😂
031965 Ben de kalbime sancı giriyor gibi baya kötü acı çekmiştim ama duruşumu düzeltip baktım ki gazmış 🤷🏻♀️