Emily1 hastane yeni evet aletler de yeni olabilir.Ama çalışanlar hiç hoşgörülü değil.Sonda taktılar sezeryandan önce mahvettiler beni suyum geldi sondadan sonra.Ameliyathaneye beni tekerlekli sandalye ile stajer bi küçük kız götürdü.Doktorum spinal istediği halde anestezi doktoru genel anestezi verdi ben 1 yıl öksürükle baş ettim.Çünkü ben kendime geldiğimde o hortum hala boğazımdaydı ben uyanmadan çekmemiş bu yüzden sürekli bi yıl boyunca bi öksürk bi gıcık gibi birşey tutuyor su içene kadar geçmiyor.Uyanır uyanmaz müthiş bi dikiş ağrım vardı o ağrıyla beni oda oda gezdirip yer aradılar.Sondayı ben uyanmadan çıkarmamışlar.Ebe sondayı çıkarırken o can haliyle elini sıkmışım beni azarladı durdu.Tam 4 saat dikiş ağrısı çektim yumruk yapıp yatağa vurduğumu hatırlıyorum sancıdan.Doktor geldi hemşirelere kızdı niye ağrı kesici vermiyorsunuz bu ağrıyı çekiyor diye.Ne bebeği görmek istedim ne emzirmek istedim.O yüzden orada yapacaksanız iyi düşünün.Şu an devlet hastanesinde doğum yapma korkum var.Normalde Mete sucuya gidiyorum balcalıya ama doğum için ya metro hastanesine ya da altınkoza hastanesine geçeceğim.