sultankasmusti Patricia normal doğum istiyorsan inşalllah normal doğurursun bendede hiç belirti yok bel ağrısından başka bide nişan geldi sancım yok
Buseniizz KumsAlyaa evet canım iki parmak kendini kastığın için canın yanmış olabilir o an düşünmeyeceksin bile 😅