Oznur07 kizlar test yapsam cikarmi ? adet olucakmisim gibi cok fazla kasik agrim var böle olup tutan var mi acaba😑 cok korkuyorum olumsuz diye
Tupbebegimm1 Oznur07 çok normal agrilar, gününü beklemeni önermekle birlikte kan tahlili yaparsan çıkar evet
EvinG Oznur07 ben 7. gün idrarda silik çıktı 8. gün kanda 133 çıkmıştı şayet tutunduysa çıkıyor ama 5. gün embriyosuydu benim inşallah olumlu sonuç alırsınız
Nazandeniz Bebeği yerleştirdikten 1 hafta sonra test yapmıştım. Sonuç 27 çıkmıştı hiç unutmam ama yine de bekle istersen canım
Oznur07 EvinG insallah benimde poZitifdir. 3.gun embriyosu benim bide doktor yuzde 10 demisdi tutmasi belki olmusdur 🙏
Tupbebegimm1 Çatlatma iğnesi vuruyoruz ya o ilaç değerin yüksek çıkmasına neden olabiliyormuş, o yüzden günü beklemekte fayda var
Ozge3747 Oznur07 3. Gün embriyosuysa çıkmaz bence bekleyin. Benim 5. Gün embriyosu 8. Gün çok çok silikti.
Oznur07 Oznr evet sonunda geldim 8. güne simdide bir korku sardi bu ana kadar düsunmemisdim hic nasil olsa olumsuz olcak diye ama simdi korkuyorum 😏
Gamze955 Oznur07 ben 7. Gun kan testi yaptirdim hemen cikti sonuc olumlu olarak. Ama idrarda cikarmi bilmiyorum. İdrar testi yapmamistm