Vajinal ozonu bilmiyorum ama annemin teyzesi ozon center denilen bir yerde hemşirelik yapıyordu baya her şeye şifa oluyodu ozon yağı, insanların kanlarına ozon havası verip geri enjekte ediyorlardı aşırı iyileşen oluyordu ama tabi bebek icin değil genel hastalık icin. Ama belki de bebek tedavisinde de yapmışlardır ben çocuktum o zaman. Yani demem o ki ozon baya şifalı bir şey deneyebilirsiniz biz ozon yağını masaj gibi kullandırdık ağrıyan yerlerimize kötü kokardı ama hemen geçerdi. Birde rahim sülüğü tavsiye ederim