KbraOuz İyi akşamlar kızlar yaa dün sabahtan beri bebeğimi hiç hissetmedim hareketini karnım arada bir toplanıyo kasılmam da var ama en fazla 1-2 dakika sürüyo taş gibi oluyo bi yere toplanıyo neden olabilir acabaa 29+2 yiz bu aradaa 🤔
Brlgry KbraOuz 26 haftalığım doktorum şekerli bir şey yememi veya göbeğimi dürtüklememi söyledi ona rağmen hissetmezsen hemen doktora git dedi bence aksatmayın
YagizAsyaMom KbraOuz aslında 24 saat olmuş ve 24 saat içinde bebek haraketinin hissedilmemesi iyi değil bir acile gidin isterseniz
Derya341986 KbraOuz cnm bu her zaman aynı hareket etmiyo bazen hareketi az ama uzun olmş seninki mutlaka doktora git