_Aslihan-Dmrts Kızlar kaç haftalıkken bebeğinizi hissettiniz? Ben 16+3 deyim cinsiyet belli ama çok nadir hissedebiliyorum bebegimi. 2 gündür de hiç hissedemedim ne yapmam lazım. Ilk hamileligim korkuyorum. Içim de hep bi korku var
Deletedmom_116 _Aslihan-Dmrts 14 den 17 ye kadar ara ara ufak yfak hissetim 19 bitticek günde Eğer ki bebişi kusturmezsem sürekli hisseidyorum😂🙈Alıngan bir bebişim var Bazen çok acitiin diye karnıma yavaşça dokunurum o an keyfi yetene kasa rkipirdamaz 😂😂😂korkma seninkide oyledir
SenaUmay _Aslihan-Dmrts insan endişeleniyor ama işini ferah tutmaya çalış erken çünkü benimde ilk gebeliğim 20 den sonra daha net hissediliyor
_Aslihan-Dmrts Deletedmom_116 benim oğluş zaten utangaç ve alingan gibi olucak hadi hayirlisi doktorum ilk kız gibi goruyorum dedi sonra pat erkek cikti 😀
_Aslihan-Dmrts SenaUmay hep güzel dusunmeye calisiyorum ama işte insanin aklı karisiyor ister istemez
SenaUmay _Aslihan-Dmrts evet hamilelik hep bir endişeyle beklemekmiş sürekli bir şeylere endişe ederek geçiyor ne kadar güzel geçirmeye çalışsakta 39+0 dayım hala öyle bekliyorum ama hareket ettiğini hissedince bir tık rahatlıyor insan hak veriyorum canım ama bu takip doğana kadar devam 😊
Deletedmom_116 _Aslihan-Dmrts Erkekler kızlardan daha alıngan utangaç oluyoalr galiba benim oglanda öyle küser hemencene valla kcoaman insan onun kadar anlama kabileyetine sahip değildir😂😂Küser babası annenle barış der konuşur öyle barışır yoksa gram harakettini hissetmem
_Aslihan-Dmrts Deletedmom_116 erkek varliklarin geneli öyle kedisinden tut insanına kadar yemin ediyorum senelerce disi kedi baktim bu sene erkek kedi aldim ay felakettt 😀😀😀