Kızlar 25 haftalık hamileyim 20 lik dişlerim çok fena yemek yiyemiyorum ağzımı oynatsam açmıyor 4 gündür böyleyim bugün dişçiye gittim mecbur antibiyotik kullanman gerekecek dedi 🥹 kendi doktorumla iletişime geçtim kullanabilirsin dedi ama yine de antibiyotik olduğu için içim içimi yiyor 🥹 sizin başınıza böyle bir durum geldimi