Fatosca Arkadaşlar merhaba 36 haftayız doktorum bugün 38+5e 7 şubata sezeryan tarhi var ama benim 30.haftalardan beri sancılarım oluyo nst’de de çıkıyo zaten karnın ağrırsa suyun gelirse erken alırız dedi sizce ben bu sancılarla erken doğurur muyum
Fatossahin Fatosca ayy bende suan itibariyle 36+0 im banada 7 subata gun verdi adimda fatos bu kadar tesadufu görünce yaziyim dedim bende cok heyecanliyim kimsem gelemedi henuz heran dogurabilirim diye korkuyorum 😂
gkcnn Benim 32′de sancılarım başlamıştı doktorum ilaca başlattı 36′ya girdiğim gün ilacı bıraktırdı iki gün sonra doğum yaptım
Fatossahin Fatosca ay dogurdun herhalde benim sistem surekli beni atiyor giris yapmayi unutuyorum simdi mesajini gördüm insallah sag salim kucagina almissindir bebegini 😍