Benim de oluyordu , özellikle bebeğin büyüme döneminde kan dolaşımınızla alakalı. Eğer nabız yükselmesi tansiyona bir etki etmiyorsa muhtemelen bebeğiniz kilo aldığı için kalbinizin kan pompalaması yetmediği için oluyor. Bir hafta içinde vücut alışıyor. Düzeliyor. Düzelmezse kardiyolojiye gidebilirsiniz.